Regulamin świadczenia usług sklepu decoremka.pl
- 1
Decoremka.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Magdalena Kądziołka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DECOREMKA Magdalena Kądziołka z siedzibą w Wierzbnie, Osiedle 14/6, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie decoremka.pl
- 2
Decoremka.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem której zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać wyroby rękodzielnicze.
Czas realizacji zamówienia to maksymalnie do 14 dni roboczych, jednak przeważnie trwa ok tygodnia.
- 3
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem decoremka.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
- 4
- Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (http://decoremka.pl/moje-konto) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór sztuk i kliknięcie znaku „dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu odbioru zamówienia.
- Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w umówionym miejscu we Wrocławiu lub w innych miejscowościach, ustalonych w telefonicznej rozmowie po opłaceniu zamówienia.
- Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail bądź potwierdzający przyjęcie zamówienia.
- 5
- Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a Decoremka.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
- Reklamacje i zwroty nie będą rozpatrywane w przypadku zamówień towarów „spersonalizowanych” a więc indywidualnych, np. zawierające określone wg wskazań klienta imiona, nazwiska, daty, własne treści życzeń itp. za wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest niezgodny z zamówieniem klienta.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru, jeśli zachowane zostaną powyższe warunki. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- 6
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
- Koszty przesyłki z reklamowanym towarem ponosi Klient. Koszty odesłania przedmiotu wymienionego ponosi Decoremka.pl
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Decoremka.pl zareklamowany towar odsyła na koszt klienta.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie kopii paragonu zakupu dołączonego do przesyłki oraz prawidłowe wypełnienie formularza reklamacyjnego, który zostanie klientowi przesłany drogą elektroniczną po zgłoszeniu chęci reklamacji.
- Reklamacja jest uwzględniania zawsze w przypadku stwierdzenia ukrytych wad zakupionego przedmiotu, tzn. niewidocznych w momencie zakupu. Za wszelkie uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania odpowiada kupujący.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kienta powodujące błędne wyświetlenia informacji o towarach np. kolorów, nie będą podstawą do reklamacji.
- W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Decoremka.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi Decoremka.pl.
- 7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
- Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.
- Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego decoremka.pl DECOREMKA Magdalena Kądziołka, ul. Osiedle 14/6, 55-216 Wierzbno, biuro@decoremka.pl, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Właściciel Sklepu zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby przekazane mu informacje były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
- Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Klienta.
- Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
- Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.